JellyPages.com

::.birthday .!.::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers


Sunday, March 1, 2015

::.my step.::

Bismillahirahmanirahim

Assalamualaikum

My friends was asked me, why im always alone?

Kerana saya tahu, one day saya terpaksa berdikari sendiri
Kerana saya tahu, one day semua yg kenal saya xkan slmanye ada dengan saya..
Kerana saya tahu, one day semua yg saya dapat akan hilang sekelip mata

And apa yg saya tahu, manusia tidak akan habis bertanya...
Sehingga jawapan yang salah dikatakan betul..

Saya sendiri, i choose to be alone.. dimana? Bila saya ke kuliah, bila saya balik umah, bila saya jalan sendirian, means saya choose to be alone.

So stop worrying about me, i know to handling my self.

They asked me again. Why you always on9 at late night? ??
Sometimes, my sister will wasap me. and other..

Dont you never thinks that i would have a boyfriend? ?

so tolong, mind on your business.. iam happy..

Biarkn langkah saya ke hadapan..
Kenapa nak sibuk..




Sorry..... 

Sayang sume
Wasalam

No comments: